Zdraví a bezpečnost našich zaměstnanců a zákazníků je naší nejvyšší prioritou.
Pečlivě sledujeme situaci Covid19 a dodržujeme zavedené protokoly o ochraně zdraví a bezpečnosti, jakož i všechna doporučení a pokyny stanovené Světovou zdravotnickou organizací (WHO).
Všem zaměstnancům na naších pobočkách poskytujeme pokyny k preventivním zdravotním opatřením, včetně práce z domova.
Experian nadále funguje normálně a nevidí žádný dopad na provoz našich služeb a řešení pro naše zákazníky a partnery.
Business Continuity
Náš Business Continuity Plan zajišťuje bezproblémové pokračování naších služeb.
Náš rámec pro Business Continuity Plan je založen na mezinárodním standardu pro BCM a ISO22301.
Aktivně spolupracujeme s našimi partnery, abychom zajistili úplnou kontinuitu služeb I v případě partnerských řešení.
V tuto chvíli chápeme, že potřebujete stabilitu a spolehlivost, proto nabízíme odložení nekritických změn a upgradů tak, abyste se mohli soustředit na své hlavní aktivity.
Customer Service
Zákaznický servis Experian pracuje v plném obsazení skrze vzdálený přístup. Během epidemie Coronaviru zůstává funkční a přístupný prostřednictvím obvyklých kanálů (e-mail a telefon).
Připomínáme, že během běžné pracovní doby můžete kontaktovat zákaznický servis prostřednictvím e-mailu. Na váš e-mail odpovíme do 30 minut od přijetí.